FUNDAȚIA NAȚIONALĂ A TINERILOR MANAGERI

Dumbrava Roșie 2

București

(+4) 021 31 83 874

Contact

Luni - Vineri 9:00 - 17:00

Program

Inteligența artificială în industria ospitalității, CURS: Ospitalitatea Reinventată: CX, AI & Evoluția Digitală

Primul curs din România despre Digitalizare și AI, dedicat industriei ospitalității, este oferit de Raluca Epureanu, cu o experiență internațională de 17 ani în industria ospitalității. Cursul oferă participanților o înțelegere profundă a rolului esențial pe care îl joacă tehnologia în modelarea interacțiunilor moderne cu oaspeții. Doritorii vor învăța cum să valorifice aceste instrumente pentru a spori satisfacția generală a clienților.

Curs recomandat de Repatriot

Cursul include simulări și exemple concrete din viața unui hotel/restaurant, iar trainer-ul principal este Raluca Epureanu, un Oxford graduate, CX consultant si hospitality professional cu o cariera internațională remarcabilă de peste 17 ani, pe patru continente. Voluntar Repatriot în prezent, Raluca a făcut parte din ediția “Top 100 Români de Pretutindeni” din 2023.

Veți învăța despre:

Aprofundarea impactului transformării digitale

• Conștientizarea influenței digitalizării asupra industriei ospitalității

• Recunoașterea tendințelor emergente și a schimbărilor tehnologice care modelează așteptările oaspeților.

Definirea unui „guest-centric” mindset: maparea și optimizarea unui „guest journey”

• Dezvoltarea competențelor pentru alcătuirea unui “digital guest journey”

• Identificarea unor “key touchpoints” pentru îmbunătățirea experiențelor oaspeților prin canale digitale.

Implementarea tehnologiilor de ultimă oră pentru îmbunătățirea CX (Customer Experience)

• Prezentarea ultimelor tehnologii care transformă CX în industria ospitalității

• Obținerea perspectivelor practice, din studii de caz reale pentru integrarea AI, AR și VR în optimizarea experiențelor oaspeților.

De la date la cunoștințe: crearea de experiențe personalizate și autentice pentru oaspeți

• Însușirea strategiilor necesare creării de experiențe personalizate în sfera digitală

• Înțelegerea rolului capitalului uman în implementarea soluțiilor digitale pentru a crea o experiență memorabilă pentru client.

Înțelegerea provocărilor digitalizării în ospitalitate

• Anticiparea și navigarea provocărilor asociate cu digitalizarea (securitatea cibernetică, protejarea informațiilor cu caracter personal).

Mai multe detalii despre curs și înscriere aici.

Cursul “Ospitalitatea Reinventata: CX, AI & Evoluția Digitală” se va defășura în perioada 18-19 martie 2024 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Preț: 380 euro + TVA. Cod de reducere de 10%: RepatriotCX10

Pentru înscriere la curs și mai multe informații, scrie la cristina.neacsu@winsed.swiss.

Activitățile fundației