Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

S-au deschis inscrierile la cea mai mare competitie pentru startup-uri, Startarium PitchDay 2019! 16-09-2019

 

INTERVIU: nscrieri deschise pentru Startarium PitchDay 2019

 

Startarium PitchDay, o inițiativă Startarium– cea mai complexă platformă online pentru antreprenori la început de drum, dezvoltată de Impact Hub și ING – ajunge în 2019 la cea de-a patra ediție! Și în această toamnă, cele mai promițătoare startup-uri și întregul ecosistem antreprenorial local se reunesc pentru o experiență intensă de dezvoltare, construită în jurul celei mai mari competiții pentru startup-uri din România.

 

Finanțare nerambursabilă pentru afaceri gata să scaleze

 

Lansată în 2016, competiția anuală oferă instrumente de învățare accelerată, validare și, în final, de finanțare pentru cel mai bun pitch susținut pe scenă, în fața audienței și a juriului de profesioniști, în cadrul evenimentului Startarium PitchDay care va avea loc pe 5 noiembrie la București.

 

La competiție poate participa orice startup între 1 și 3 ani, cu un potențial de creștere confirmat, dornic să intre într-un proces accelerat de dezvoltare, să primească feedback de la un juriu de investitori și experți, să învețe cum să prezinte în fața unui public de peste 1000 posibili parteneri și să câștige premiile oferite ca finanțare pentru cele mai bune pitch-uri.

 

Pentru înscrieri gratuite, antreprenorii din toată țara pot aplica online pe platforma Startarium, până pe 11 octombrie, urmând pașii descriși pe www.startarium.ro/pitchday

 

Competiție națională, deschisă afacerilor cu potențial din orice industrie

 

Ca platforma educațională Startarium, competiția PitchDay este construită pentru comunitatea de peste 33.000 de utilizatori existenți ai platformei dar și pentru ecosistemul antreprenorial larg, din orice industrie și oraș din România.

 

Pe podiumul primelor ediții au urcat: Jobful, Octavic, iTUX, Stația de Joacă, LifeBox, NALU, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, Re.Flex și TRACIA, iar cele 3 ediții au însemnat:

  • - 400 de startup-uri participante în competiție

  • - 260 de afaceri sprijinite

  • - 23 de startup-uri câștigătoare

  • - Premii totale de 330.000 de euro

  • - Peste 2300 de participanți la evenimentul care găzduiește și finala competiției

 

Competiția de pitching cu premii totale în valoare de 120.000 de euro

 

După etapa de înscrieri online, o comisie de jurizare va alege cele mai bune 50 de aplicații eligibile care vor concura în semifinala care are loc pe 5 noiembrie, iar dintre acestea, 10 cele mai promițătoare afaceri în creștere vor urca pe scenă în aceeași zi, pentru marea finală Startarium PitchDay 2019.

 

Juriul format din investitori și profesioniști din business va alege câștigătorii finanțărilor de 120.000 de euro, respectiv premiile de: 50.000 de euro (locul 1), 30.000 de euro (locul 2), 20.000 de euro (locul 3) sau mențiunile în valoare totală de 20.000 de euro.

 

Ediția de anul acesta va fi cu siguranță cea mai amplă de până acum și, pentru că marchează și aniversarea a trei ani de la lansarea platformei online Startarium, este un prilej bun să ne reamintim misiunea și intentiile cu care am pornit. Ne-am dorit ca premiile puse în joc și întreaga competiție să ofere un pretext și un context propice pentru o experiență de creștere sustenabilă și ne bucurăm să vedem asta ca efect și beneficiu pentru startup-urile câștigătoare. Dincolo de premiile primite, majoritatea startup-urilor au atras cel puțin o rundă suplimentară de finanțare, și-au crescut cifra de afaceri cu până la de 5 ori mai mult, și-au mărit considerabil echipele și rețeaua de clienți și parteneri, au diversificat portofoliul și piețele pe care sunt prezenți. Suntem mândri de ceea ce au reușit și recunoscători pentru ca exemplele lor îi inspiră și pe alții să dărâme miturile despre ce înseamnă să fii antreprenor în România”, a declarat Adina Crețu, Project Manager Startarium.

 

Dincolo de a fi o competiție pentru cei ce au avut curajul să facă pasul spre antreprenoriat și de a-i premia, Startarium PitchDay a devenit locul în care an de an ne bucurăm de evoluția Orașului Antreprenorilor, a resurselor educaționale, de mentorat și de crowdfunding din platforma startarium.ro. PitchDay e un moment de învățare pentru fiecare dintre noi, în care vorbim asumat despre provocări, căutăm soluții pentru startup-urile participante și descoperim idei ce aduc o schimbare în bine societății românești.” a declarat Silvia Mihăilescu, Director of Marketing and Communications ING Bank România

 

***

Despre Startarium

O inițiativă 100% privată, Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING. Startarium oferă acces gratuit, național, online, la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes: conținut educațional, mentorat de business, proiecte de incubare și accelerare, instrumente moderne de finanțare precum platforma proprie de crowdfunding și competiția de pitching Startarium PitchDay.

De la lansare în octombrie 2016, Startarium a adunat o comunitate de peste 33.000 de membri și 3.000 de idei de business, peste 50 de mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 370 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 470.000 de euro.

 

www.startarium.ro