Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Materiale FNTM 01-03-2014


Sondaje online


• Sondaj despre educatie: Investesti in educatie ta? 2014

 Sondaj despre Succesul in afaceri si cariera!  2014


 

Turism de pensiune

• BROSURA Caracteristicile unei marci in devenire - Turismul de pensiune din Romania (2012)

• 26 Studii cu rezultatele cercetarii complexe de marketing in domeniul turismului de pensiune (proiect Intreprinzatori in turism - Pensiuni in Romania, 2012)
 

Cercetarea calitativa si cantitativa complexa dedicata sectorului turistic de pensiune, a fost realizata de FNTM in perioada 2011 - 2012. Cercetarea cuprinde studiu market intelligence, brainstorminguri, focus-groupuri, desk-research, interviuri cu peste 700 turisti romani si straini, chestionare cu peste 5000 turisti straini, 5600 turisti romani, interviuri cu 350 manageri de pensiuni, rapoarte de cercetare si brosura Caracteristicile unei marci in devenire. 
Rezultatele celor 26 de rapoarte de cercetare sunt centralizate in Brosura "Caracteristicile unei marci in devenire - Turismul de pensiune din Romania".

 

5 Emisiuni TV cu povesti de succes din turismul de pensiune din Romania (2013).

 

Antreprenoriat Rural 2011



• Brosura Antreprenoriat Rural 2011 (studiu pe regiunile Nord-Vest, Vest, Sud-Vest, Sud, Bucuresti-Ilfov - proiect RURAL-Antreprenor)
 

In cadrul proiectului strategic RURAL-Antreprenor, in perioada noiembrie 2010-aprilie 2011, a fost realizata cercetarea cantitativa si calitativa asupra nevoilor de formare si consultanta ale intreprinzatorilor si a celor care doresc sa initieze o afacere, din mediul rural din cele 23 de judete ale regiunilor Nord-Vest, Vest, Sud-Vest, Sud si Bucuresti Ilfov.

La studiu au participat 1.527 antreprenori si viitori antreprenori si 115 functionari publici, iar 154 persoane din respondenti au participat la focus-grupuri, brainstorminguri si interviuri in profunzime. Rezultatele sunt publicate in brosura Antreprenoriat Rural 2011. 
 

Antreprenoriat Rural 2009

• Brosura Antreprenoriat Rural 2009 (studiu pe regiunile Nord-Est, Sud-Est, Centru - proiect Rural-Manager)
 

In cadrul proiectului Rural-Manager, in perioada februarie-mai 2009, a fost realizata cercetarea cantitativa si calitativa asupra nevoilor de formare si consultanta ale intreprinzatorilor si a celor care doresc sa initieze o afacere, in mediul rural din 18 judete din zonele Nord-Est, Centru si Sud-Est. In cadrul cercetarii au fost realizate 942 chestionare aplicate, 30 de interviuri in profunzime, 3 focus-group-uri si 3 brainstorming-uri. La finalizarea cercetarii s-au publicat rezultatele brosura Antreprenoriat rural 2009. 

 

• Brosura "A face afaceri la tara", Povesti de succes din mediul rural (2012)
 

10 emisiuni TV "A face afaceri la tara", cu povestile de succes din mediul rural, ale beneficiarilor Rural-Antreprenor.

Mai multe materiale VIDEO realizate de FNTM.

 

 

Strategii de dezvoltare locala