Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Dezbaterea Nationala SMART CITY 2017-2020. Nevoi-Solutii-Metode va avea loc pe 30 si 31 mai la Bucuresti 03-05-2017

Urmărește-ne cu un Like pe pagina FNTM de Facebook, AICI.


Pentru înscriere accesați FORMULARUL
 

Vă invităm să participați la Dezbaterea Națională Smart City 2017 - 2020. Nevoi - Soluții - Metode și să aflați care sunt nevoile de dezvoltare ale orașelor, precum și soluțiile tehnologice personalizate oferite de companiile care au dezvoltat servicii și produse inovative, ce au fost implementate deja în orașe din țară și din străinătate.

 

Care este cererea și cum poate fi satisfăcută de companiile furnizoare? Cum se pregătesc administrațiile pentru a-și face orașele inteligente? Au o strategie? Au metode de achiziție adecvate? Ce oferă companiile? Sunt soluții testate? Este fezabilă investiția în aceste soluții? Cum va impacta afacerile dezvoltarea soluțiilor smart? -  Sunt numai câteva întrebări la care vom răspunde și în același timp vom căuta împreună soluții pentru dezvoltarea afacerilor conectate la orașele inteligente.

 

Evenimentul va debuta pe 30 mai la București, la Hotel Pullman, Sala New York și se bucură de participarea Primăriei Municipiului Alba Iulia, fiind o continuare a conferinței de lansare a proiectului pilot Alba Iulia Smart City 2018, care a avut loc pe 2 decembrie 2016 la Alba Iulia.  Reprezentanții din Alba Iulia vin la București și doresc să împărtășească din experiența proprie, să schimbe opinii cu alte orașe municipalități și să întărească legătura cu partenerii. Vor fi prezentate proiectele realizate pe drumul început, se vor prezenta noi soluții testate și se vor căuta modele de business pentru viitor.

 

Dezbaterea se va constitui ca o platformă de discuții despre nevoile orașelor și despre soluțiile personalizate pe care le puteți adopta și dumneavoastră pentru a investi în viitorul și în bunăstarea cetățenilor orașului. Un Panel întreg din cadrul acestui eveniment va fi dedicat în întregime reprezentanților municipalităților.

 

În cadrul Dezbaterii vor fi prezentate și soluțiile Smart City puse la dispoziție de companii private precum și modul în care se pot întocmi caietele de sarcini pentru achizițiile publice ale acestora, dar și care sunt costurile de implementare. 


Evenimentul continuă a doua zi, pe 31 mai, cu un mic dejun de afaceri, aplicat, la care participă doar reprezentanți ai Primăriilor și ai companiilor private, furnizoare de soluții Smart City.
Întâlnirile bilaterale din 31 mai vor avea loc la Maison 13, strada Dumbrava Roșie 2, București.

 

Găsiți aici prezentarea evenimentului și agenda preliminară care va fi actualizată pe măsură ce primim confirmările invitaților noștri (10 Primării în panelul dedicat acestora și companii private furnizoare de soluții). 


În auditoriu așteptăm până la 30 de orașe și municipalități participante și încă 150 persoane direct interesate de subiect: companii din IT&C, companii de utilități, bănci, avocați, consultanți, arhitecți, mediul universitar, presă etc.

 

Scopul Dezbaterii este acela de a prezenta nevoile și soluțiile de modernizare a orașelor, pornind de la exemple de succes care pot fi urmate de orice alt oraș din țară. Strategia Europa 2020 promovează oraşele inteligente prin investiţii în infrastructurile TIC şi în soluţii care să profite de avantajele legate de noile tehnologii şi de digitalizare pentru realizarea unor obiective precum: îmbunătăţirea durabilităţii şi calităţii vieţii şi a muncii cetăţenilor şi a companiilor, optimizarea eficienţei şi accesibilităţii serviciilor, reducerea sărăciei, a ratei şomajului, a excluziunii sociale, a poluării şi a degradării mediului.

 

Proiectul Smart City reprezintă o inițiativă care se bazează pe dezvoltarea de parteneriate cu asociaţii, companii, institute de cercetare-dezvoltare, universităţi şi nu în ultimul rând voluntari, care vor contribui la construirea orașului modern și la creșterea calității vieții cetățenilor. Conceptul oferă un instrument pe care cetățenii îl pot folosi și astfel pot deveni mai activi în comunitate.

 

Detalii despre eveniment puteți găsi accesând site-ul concordcom.ro.

Pentru înscriere accesați FORMULARUL

Așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră, cât mai curând posibil, la adresa de e-mail office@concordcom.ro și vom fi bucuroși să vă oferim orice alte informații aveți nevoie. Persoana de contact: Ingrid Zamfir, e-mail: office@concordcom.ro, tel. 0729 990 536.
 

Organizatorii evenimentului sunt: Fundația Națională a Tinerilor Manageri - FNTM, cu susținerea agenției de PR & Events - Concord Communication.





Parteneri eveniment: Fan Courier, Telekom România, Best Tools,Orange, NTT DATA, ENSURAC&C, RAMBOLL, PHILIPS, Țuca Zbârcea & Asociații.