Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Aflați ultimele oportunități de afaceri de la București Business Days, pe 14 și 15 decembrie 05-12-2017

Urmareste-ne cu un Like pe pagina FNTM de Facebook, AICI

Inscrie-te la Bucuresti Business Days 2017, pe 14 - 15 decembrie, la Hotel Ramada Nord, Bucuresti!

Nu rata ocazia unica de a participa la cel mai important eveniment de business al anului din Bucuresti, unde poti interactiona direct cu peste 1000 de antreprenori, manageri si profesinisti din diferite domenii si unde poti invata si te poti inspira de la peste 100 de speakeri care sunt  antreprenori de succes, manageri performanti din companii cu notorietate pe piata si profesionisti cu experienta si reputatie profesionala impecabila in domeniul lor de expertiza, profesori universitari de la reputate scoli de business din Europa, reprezentanti ai autoritatilor locale, membri ai guvernului, diplomati economici, speakeri motivationali, performeri, oameni de cultura, artisti.

Investesti cat pentru o cina la restaurant cu familia sau prietenii si o zi din viata ta, pentru a te pregati sa fructifici oportunitatile pe care trendurile si valurile de schimbari le vor releva in viitorul apropiat, te dezvolti ca profesionist si manager, afli solutii si raspunsuri la problemele si provocarile cu care te confrunti, inveti prin schimb de experienta, inveti sa-ti cresti business-ul, iti dezvolti afacerea prin numeroase oportunitati de business networking si interactiuni cu participantii, partenerii evenimentului si speakerii prezenti.

Pentru ca aniverseaza 30 de editii vor oferi pentru 250 de antreprenori la inceput de drum si celor care sunt in dificultate sansa de a participa la acest eveniment cu pachete de acces Business Trends.
Asociatia pentru Dezvoltarea Mediului Economic si Cultura Antreprenoriala va subventiona 100% aceste pachet
e de acces, motiv pentru care acest pachet de acces nu poate fi cumparat. Pachetul de acces ofera posibilitatea celor care il detin sa participe la cele 2 conferinte si la cele 7 sesiuni plenare pe durata evenimentului. De asemenea pot participa la pauzele de cafea din lobby-ul Diamond si la tombola de la finalul evenimentului.

Promotia este valabila pana vineri 8 decembrie 2017.
 

In cadrul evenimentului va vorbi si Marius Bostan, co-fondator al Fundatiei Nationale a Tinerilor Manageri si initiatorul proiectului RePatriot. Marius Bostan detine o vasta experienta de management ca membru in diverse consilii de administratie al unor companii, fonduri sau organizatii non-profit si investitor in mai multe domenii. Ca antreprenor social dar si ca expert, de peste 20 ani, este specializat in proiecte de dezvoltare locala, finantare si managementul companiilor. Este initiatorul introducerii in Romania a finantarii proiectelor de dezvoltare prin obligatiuni municipale, aducand prin aportul sau surse de finantare care au adus economii importante la bugetele locale. Este licentiat in matematica, specializarea informatica si a absolvit cursuri postuniversitare de management.

Marius Bostan va vorbi pe 14 decembrie, in cadrul celor doua sesiuni:

• 18.30 - 20.10 Sesiune plenara 3 - Oameni si tehnologie

• 20.30 - 21.30 Sesiune RePatriot

Scopul sesiunii RePatriot este de a intari puntea de legatura intre romanii din afara granitelor si cei de acasa, de a stabili legaturi de incredere si de a prezenta oportunitati concrete de afaceri din Romania. In cadrul sesiunii RePatriot vor vorbi: Marius Bostan - Antreprenor in serie si initiator RePatriot, Felix Tataru - Presedinte IAA Global, Bianca Grip - Fondator GripAds, Gabriel Aftenie - Fondator Babilon Consult, Mirabela Miron - Initiator RestartHome Iasi, Gabriel Istoc - Fondator B-Team Consult and Services.


Agenda integrala a evenimentului AICI.

Daca vei fi prezent la eveniment vei putea participa la:

- 2 conferinte cu cate 8 prezentari de 10 minute despre viitor si antreprenoriat cu 16 speakeri de top;

- 6 sesiuni plenare cu cate 6 prezentari de 15 minute (un total de 36 de prezentari pe durata celor 2 zile, axate pe trenduri, tendinte, povesti de succes inspirationale, prezentare de oportunitati de afaceri, analize, sinteze, speech-uri motivationale)

- 7 sesiuni speciale dedicate antreprenoriatului cu invitati speciali care au rolul de a ajuta antreprenorii la inceput de drum sa-si construiasca afaceri solide si cu mari sanse de succes

- 21 workshopuri interactive axate in principal pe invatare prin schimb de experienta, studii de caz, exemple de buna practica, intrebari si raspunsuri, interviuri pe scena, dezbateri pe teme de interes (la fiecare workshop sunt invitati 3-5 speakeri care sunt specialisti, practicieni, antreprenori sau manageri cu experienta in domeniul respectiv). Workhopurile vor avea temele: vanzari (5), marketing (5), leadership si management (6), hr (4)

- 7 sesiuni avansate de masterclass axate pe dezvoltarea afacerii si care se adreseaza in special factorilor de decizie din organizatii (antreprenori, top manageri, directori de departamente)

- in plus la fiecare eveniment se creaza numeroase contexte si sesiuni informale si formale de business networking pentru a facilita generarea de proiecte si afaceri intre participanti

- sesiunile si manifestarile se desfasoara in calupuri de cate 6 sesiuni ce se desfasoara in paralel pe parcursul a 5 sloturi de timp de cate 100 de minute fiecare pe durata unei zile, exceptie ziua 1, in care in primele doua sloturi se desfasoara doar conferintele 1 si 2 si ziua 2 cand sunt doar 4 sloturi de timp si nu 5. Evenimentul se va incheia in data de 15 decembrie de la ora 18:30 cu un power networking cocktail si extragerea speciala de la tombola Business Days de final de an cu numeroase premii pentru participantii la eveniment.

Sunt mai multe tipuri de acces la evenimentele Business Days, fiecare tip de acces are propriile sale caracteristici si beneficii. Ele iti permit sa-ti configurezi participarea la evenimentele Business Days in functie de nevoile, posibilitatile si disponibilitatea ta. Toate biletele de acces la evenimentele Business Days sunt de tipul multipassParticipantii loiali la evenimentele Business Days beneficiaza de reducere de 25%. De asemenea pentru mai multi participanti de la aceasi organizatie sau institutie se ofera discounturi de volumElevii, studentii si profesorii pot participa cu 50% reducere la evenimentele Business Days. Afla mai multe despre aceste facilitati vizitand pagina TIPURI DE ACCES.
 

Pentru a consulta agenda evenimentului și speakerii prezenți, click AICI